E:D Béta 1.3 teszt – Új Űrhajók

E:D Béta 1.3 teszt – Új Űrhajók

Sziasztok!

Nem lehet egy rossz szavunk sem a fejlesztőkre, mivel nem egészen három hónap telt el az előző (2015 március 10-i) tartalmi frissítésünk óta és máris érkezik a következő nagyobb patch, a Powerplay. Rengeteg új tartalom és változás vár ránk. Többek között kapunk két új hajót is, melyek az alsó kategóriában indulnak a kezdő játékosok nagy örömére. Jól látszik a fejlesztők szándéka, igyekeznek egy fokozatosan emelkedő „hajólétrát” készíteni, amivel folyamatosan biztosítják a játékosok számára az új hajók megszerzését. Kezdéskor elég nagy rések voltak egyes hajók között a jelentős árkülönbségek miatt. A most érkező Imperial Courier és a Diamondback is az alsó szegmenset erősíti, méretüket tekintve a legkisebb leszállóplatformot használják. A pontos besorolásukkal nehéz helyzetben vagyok. Körülbelül az Adder, Cobra, Viper hármas fölé/közé pozícionálnám be a két újoncot, annak függvényében, hogy mire szeretnénk használni a hajókat. Mindkét új versenyzőről elmondhatjuk, hogy jól manőverezhetőek és kimondottan gyorsak, ha kimaxolt modulokkal repülünk. Szerencsére A4-es reaktorokat (Power Plant) kaptak az új hajók, ezért nem lesz energiaproblémánk mint a Viper esetében. Lássuk a részleteket!

Lakon Spaceways: Diamondback

Számomra kimondottan szerethető hajó volt a teszt során. Bár első pillantásra felismerhetőek a Lakon hajógyár stílusjegyei (pl. erősen szögletes vonások), mégis szép, látványos hajót kapunk. Kiemelkedően jó a kilátás a kabinjából. A legjobb modulokkal felszerelve igen élvezetes vele a repülés. Határozottan fordulékony és jól manőverezhető. Négy utility pontjával igen erős páncélzatot tudunk létrehozni a Shield Boosterek alkalmazásával. A fegyverekkel és az internal modulokkal már nem bántak ilyen bőkezűen a tervezők. Két small és két médium hardpoint áll rendelkezésünkre a fegyvereknek. Ráadásul elég szerencsétlenül választották ki a felfüggesztési pontok helyét, ugyanúgy mint a Fer De Lance esetében. Mind a négy felfüggesztési pont szorosan a pilótakabin két oldalán helyezkedik el. Ennek következtében elég nagy a fegyverek holttere. Szerencsére a gyakorlatban nem ilyen rossz a helyzet. Internal modulból is mindössze négyet kapunk, amiből még lejön a pajzsgenerátor is, ha nem akarunk „csupaszon” repülni. Ennek tükrében főleg felderítésre és combat hajónak ajánlom a Viper és Cobra után. Érdekességként megemlíteném még, hogy dokkoláskor megdönti a két oldalsó hajtóművét. A hajódekorációval nem lesz gondunk. Átfesthetjük és matricázhatjuk is a Diamondbacket.

Előzetes paraméterek:


Forrás

Gutamaya: Imperial Courier

Az Imperial Courier is ugyan olyan gyönyörű lett, mint nagytestvére a Clipper. Itt is első pillantásra felismerhető a tervezőgyár keze munkája. Mintha egy kis sportautóba ülnénk, amire még a motorhangja is rájátszik. Élmény vele a repülés, manőverezésben még a Diamondbacket is túlszárnyalja. Szép áramvonalas kialakítás, csepp formájú pilótakabinnal, melyből szintén nagy jó kilátás nyílik a pilóta számára. Sebességben hasonló teljesítményre képes, mint a Diamondback, tehát nagyon gyors. Négy utility és három fegyver felfüggesztési pontot kapunk. Mindháromra médium fegyvereket helyezhetünk el, melyeknek az elrendezése kimondottan jól és látványosra sikerült. Az internal modulokkal jobban állunk mint az előző versenyzőnél. Konkrétan hat modulunk van, amikkel már sokkal több variációs lehetőséget kapunk. A hajó külseje vadászgép benyomását kelti, de itt már összelegózhatnánk kereskedőhajót is. De csak feltételes módban, ugyanis a 2,500,000 CR-es kezdőára irreálisan magas ebben a kategóriában. Jóval olcsóbban, lényegesen nagyobb rakterű szállítóhajót vásárolhatunk. Pl. Lakon Type-6-ot 1,045,945 CR-ért. Ezek után nem sok használható alternatívánk marad. A Diamondback és a Vulture közé ajánlom mint combat hajót. Úgy érzem, hogy itt ismét rosszul lőtték be a hajó kezdőárát, mint a Wings patchben, a Fer De Lance és Vulture esetében. Reméljük, hogy ez még változni fog a végleges megjelenésig! Egy lényeg apróság, hogy Master rank szükséges a megvásárlásához! A hajódekoráció csupán a festésre korlátozódik, ugyanis matricákat nem kínál fel Livery menü, ugyanúgy mint a Clipper esetében is volt.

Előzetes paraméterek:


Forrás

Információ a szerzőről

Duvi

Én vagyok a csapat átlagéletkorának a megrontója, mind a 48 évemmel :) Egy öreg nyomdász, akinek kimaradt az életéből az első Elite, pedig már volt gépem akkoriban. Szeretem a sci-fit és a Pc-s játékokat. Első gépem egy Intel DX4-es Pc volt......

Nem vagy bejelentkezve :-(

Csak bejelentkezve tudsz hozzászólni a témához.

Jelentkezzen be, kapitány!