Elite: Dangerous 1.2 – Fejlesztői hírek

Elite: Dangerous 1.2 – Fejlesztői hírek

Az alábbiakban az Elite: Dangerous hivatalos fórumán megjelent fejlesztői híreket olvashatjátok, a várhatóan Március elején megjelenő 1.2-es frissítés kapcsán, amelyben a várva várt többjátékos mód mellett, érkezik egy külső kamera nézeti mód is.


Sziasztok!

A 1.2 béta verzió hamarosan megjelenik és néhány részeletet megosztok Veletek az eheti frissítéssel kapcsolatban.

Először nézzünk néhány részeletet a kötelék működéséről – Kötelék jeladó (Wing Beacon). A kötelékrepülés csak a többjátékos üzemmódokban elérhető. A kötelék jeladó az egyik legfontosabb eszköz ehhez a funkcióhoz. Ez a remek kis készülék lehetővé teszi, hogy jelet küldjünk a normál űrből a hiperűrutazás terébe.

A kötelék társaid mindaddig látni fogják ezt a jelet a távolságtól függetlenül, amíg a hiperűrutazás terében vannak és ennek segítségével képesek a közeledben kilépni a normál térbe.

A kötelék jeladó a későbbi fejlesztések során még kaphat új funkciókat is, pl segélyhívás küldése a közeli űrhajóknak. De most itt a kötelékrendszerben egy speciális feladatot lát el, egy egyszerű kattintással a csapattársaid elvezethetnek a saját tartózkodási helyükre.

A kötelék funkció részeként megújul a kommunikáció is. A legszembetűnőbb változás a nyílt körüzenetek küldése. Ezeket a szöveges üzeneteket megkapja minden közeli űrhajó. Természetesen mi is igény szerint be tudjuk kapcsolni, hogy az űrhajónk fogadja ezeket az üzeneteket.

Bevezettünk néhány Comm jelet: /T üzenet a megcélzott űrhajónak, /R válasz a legutóbbi kapott üzenetre, /W üzenet a kötelék tagjainak.

Ha csatlakozol egy kötelékhez, akkor az alapértelmezés szerint az üzenetet a kötelék tagjainak küldöd, de ezt könnyen meg tudod változtatni gépelés közben.

A Comm rendszerrel kapcsolatos másik változás, hogy a bedokkoló játékosok bennmaradnak a kacsolat listában és így dokkolás közben is beszélgethettek egymással.

Egy másik dolog, hogy az 1.2 verzióban csökkentettük a javítási költségeket. Ez a változtatás segít jobb eredményt elérni a harci feladatokban, mindaddig, amíg az űrhajó egyben van, a javítási költségek most már nem fogják felemészteni a kapott vérdíjakat és jutalmakat.

A játékban levő kockázatok és nyereségek kiegyensúlyozása még folyamatban van, ezért nem ez lesz az utolsó változtatás, de úgy gondoljuk, a javítási költségek csökkentése nem fog gondot okozni.

Ezen kívül még lesz egy remek új funkció a sérült moduloknál. Minden űrhajótípusnál bevezetünk egy javítási-újraindítási diagnosztizáló funkciót. Az automata karbantartó modul (automatic field.maintenance modul) nélkül is lehetővé teszi a kipurcant modulok minimális szinten való újralindítását a többi kevésbé sérült modul dupla mértékű leépülése árán.

Azért, hogy a játékosok megnézhessék az űrhajójukat és fotót készíthessenek róla, bekapcsolunk egy fejlesztői kamerát, amivel körbe lehet járni a hajót. Ez nem a játék része, csak arra szolgál, hogy a játékosok megnézhessék a saját űrhajójukat.

Az 1.2 verzió után még kiadjuk a Mac verziót is, ami március végén várható, majd ezek után nekiállunk az 1.3 verziónak és hamarosan új infromációkat osztunk meg róla.

Köszönet,
Michael Brookes

Forrás: Elite: Dangerous Forum – Dev Update – 26.02.2015

 

Információ a szerzőről

bySys

1989 körül, emlékeim szerint az Elite2-vel játszottam PC-n. Akkor 320x200-as felbontásban, a fekete mellett még két színnel, naranccsal és pirossal oldották meg ugyanazt a feladatot, amit most itt látunk. Hihetetlen. 25 éve várom a folytatást, de úgy látom, megérte!...

bySys további cikkei az oldalon

Erről beszélnek a többiek

Nem vagy bejelentkezve :-(

Csak bejelentkezve tudsz hozzászólni a témához.

Jelentkezzen be, kapitány!